Otwarcie Call Center w Kolejach Mazowieckich - nowy numer informacji

Plus.pl | Ciekawe usługi i oferty | 2012-03-27

22 364 44 44 – to nowy numer informacji dla podróżnych w Spółce „Koleje Mazowieckie – KM". Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Informacji udzielą pracownicy nowo otwartego Call Center w Warszawie.




Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi  łączai numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom systemu konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Obecnie działa 7 stanowisk, z których dwa uruchomiono poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.

Copyright © by Biuro Prasowe PLUS

Udostępnij w : Wyślij znajomemu

Partnerzy naukowi:

WSB-NLU
Centrum JP2

Partner fundacji:

Bank PEKAO SA


Patroni:

PC World Komputer Przewodnik Katolicki

Wsparcie modlitewne:

Karmelitanki Bose


© Fundacja "Opoka" 1997-2018